Sponsoring

QualityTrain sponsort verkiezing Intercedent van het Jaar 

Intercedent, een bijzonder mooi vak. Een intercedent is de eerste schakel tussen mensen die werk zoeken en bedrijven die vacatures hebben. Je moet van alle markten thuis zijn: kandidaten interviewen, matchen en begeleiden. Actief de markt benaderen om nieuwe klanten te werven, maar ook aan relatiebeheer doen. Daarnaast moet je administratief goed onderlegd zijn, kunnen plannen en organiseren en veel weten over wet- en regelgeving (arbeidsrecht, CAO, sociale zekerheid).

Om dit alles te kunnen, dienen intercedenten te beschikken over competenties als: communicatief, commercieel, accuratesse, initiatief, doorzettingsvermogen, klantgericht, lef, inlevingsvermogen.

Het vak van intercedent wordt nog weleens onderschat. Om de intercedent eens goed in het zonnetje te zetten, organiseert Artra Arbeidsmarkttrainingen, samen met o.a. ABU en NBBU,  elk jaar de verkiezing Intercedent van het Jaar. Een stevige strijd, waarbij de winnaar uiteindelijk na een strenge beoordeling door een vakjury en publiek, wordt gekozen en naar huis gaat met o.a. een auto en Ipad mini.

QualityTrain traint met grote regelmaat intercedenten, vestigings- en rayonmanagers en regiodirecteuren van uitzend- en detacheringsbureaus en kent de branche als geen ander.
Daarom sponsoren wij voor het tweede jaar dit evenement. Enerzijds door de 10 runners-up te coachen tijdens de verkiezingsdag en anderzijds door een cheque voor persoonlijke coaching te overhandigen aan een van de winnaars.